Гарантія та повернення

Ми допоможемо Вам придбати найкращий масажний стіл!

Повернення товару належної якості:

Товар, який з яких-небудь причин не підійшов Вам, можна повернути або обміняти на інший протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) і обговорити спосіб повернення товару.
Не підлягають поверненню тільки засоби індивідуального користування - чохли для масажних столів та одноразові простирадла в рулоні.


Повернення товару неналежної якості:

У разі, якщо був виявлений брак або заводський дефект товару, необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) для заміни товару.


Способи повернення і обміну товару:

За допомогою кур'єрської служби "ІН ТАЙМ" (номер відділення Вам вкаже менеджер магазину) або за допомогою кур'єра, якщо Ви перебуваєте в місті Київ.


Звертаємо Вашу увагу!
Якщо при відправці буде вказано "наложений платіж", посилка не буде отримана нами. Такі посилки повертаються відправнику.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання нами товару і проведення експертної оцінки.


При обміні / поверненні товару належної якості підлягають відрахуванню транспортні витрати по тарифу:

  • доставка по Києву - 100 грн.
  • доставка кур'єрською службою - згідно з тарифами.

Обмін / повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок інтернет-магазину.


Способи повернення коштів:

Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання товару нашим магазином, будь-яким зручним для вас способом:

  1. переказ на карту банку.
  2. готівкою при поверненні товару кур'єру в місті Київ.

При купівлі товару в інтернет-магазині HAMMA, ви отримуєте офіційний гарантійний талон. У талоні будуть вказані контакти сервісного центру, в який ви зможете звернутися за отриманням гарантійного обслуговування протягом зазначеного в талоні гарантійного терміну.


Для Києва:

Якщо несправність сталася з вини виробника протягом гарантійного терміну, вам необхідно:
  1. Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.
  2. Дочекатися майстра для діагностики або ремонту.
Протягом гарантійного терміну - ремонт безкоштовний.


Для регіонів:

  1. Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.
  2. За наданими фото або відео сервісний центр підтверджує несправність.
  3. При можливості самостійного усунення поломки, Ви отримаєте детальну консультацію щодо її усунення. У разі виходу з ладу якоїсь деталі, вона буде вислана Вам кур'єрською службою безкоштовно.
  4. Якщо усунути проблему на місці не вдається, необхідно відправити товар в сервісний центр.
  5. Протягом гарантійного терміну пересилання і ремонт безкоштовні.

Пропонуємо Вам ознайомитися з - Законом України про захист прав споживачів.


Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

100% Гарантія повернення грошей протягом 14 днів
Офіційна гарантія виробника на всі товари
Безкоштовна швидка доставка по всій Україні
Гнучка система знижок та спецпропозицій

Замовити дзвінок

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie та з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.