Гарантія та повернення
Ми допоможемо Вам придбати найкращий масажний стіл!
Повернення товару належної якості:
Товар, який з яких-небудь причин не підійшов Вам, можна повернути або обміняти на інший протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) і обговорити спосіб повернення товару.
Не підлягають поверненню тільки засоби індивідуального користування - чохли для масажних столів та одноразові простирадла в рулоні.
Повернення товару неналежної якості:
У разі, якщо був виявлений брак або заводський дефект товару, необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) для заміни товару.
Способи повернення і обміну товару:
За допомогою кур'єрської служби доставки (номер відділення Вам вкаже менеджер магазину) або за допомогою кур'єра, якщо Ви перебуваєте в місті Київ.
Звертаємо Вашу увагу!
Якщо при відправці буде вказано "наложений платіж", посилка не буде отримана нами. Такі посилки повертаються відправнику.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання нами товару і проведення експертної оцінки.
При обміні / поверненні товару належної якості підлягають відрахуванню транспортні витрати по тарифу:
- доставка по Києву - 100 грн.
- доставка кур'єрською службою - згідно з тарифами.
Обмін / повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок інтернет-магазину.
Способи повернення коштів:
Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання товару нашим магазином, будь-яким зручним для вас способом:
- переказ на карту банку.
- готівкою при поверненні товару кур'єру в місті Київ.
При купівлі товару в інтернет-магазині HAMMA, ви отримуєте офіційний гарантійний талон. У талоні будуть вказані контакти сервісного центру, в який ви зможете звернутися за отриманням гарантійного обслуговування протягом зазначеного в талоні гарантійного терміну.
Для Києва:
Якщо несправність сталася з вини виробника протягом гарантійного терміну, вам необхідно:- Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.
- Дочекатися майстра для діагностики або ремонту.
Для регіонів:
- Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.
- За наданими фото або відео сервісний центр підтверджує несправність.
- При можливості самостійного усунення поломки, Ви отримаєте детальну консультацію щодо її усунення. У разі виходу з ладу якоїсь деталі, вона буде вислана Вам кур'єрською службою безкоштовно.
- Якщо усунути проблему на місці не вдається, необхідно відправити товар в сервісний центр.
- Протягом гарантійного терміну пересилання і ремонт безкоштовні.
Пропонуємо Вам ознайомитися з -
Законом України про захист прав споживачів.
Професійна безкоштовна консультація.
Нашим фахівцям можна довіряти!